RE/MAX balon – takrat & sedaj

balon-remax-nepremicnine3.jpg

Danes je eden izmed najbolj prepoznavnih simbolov podjetij v svetu, vendar ko je bil prvič rdeč, bel in moder balon predlagan za logotip RE/MAX družbe, je bil predlog zavrnjen. To se je zgodilo v letu 1977, ko sta lastnika franšize predlagala balon za logotip RE/MAX-a. Predlog so jima zavrnili, lahko pa sta uporabljala svoj balon z napisom RE/MAX za posebne dogodke.

Naslednje leto sta ponovno poskusila srečo na regionalnem srečanju RE/MAX članov. Tokrat sta predstavila še video balona v zraku na mednarodnem balonarskem mitingu v Albuquerque-u.

Odgovor je bil odločen: »NE.«

Vse dokler se ni balon z napisom RE/MAX pojavil v 8 tednov trajajoči TV oglasni kampanji s posnetkom, ki ga je naredil Dave Liniger, ustanovitelj RE/MAX-a, ki je tudi Cessna pilot, se balon ni uporabljal za logotip podjetja. Ker je oglasna kampanja bila izjemno uspešna, so se odločili, da bo vizualno predstavitev podjetja predstavljal balon na vroči zrak z napisom RE/MAX. S pojasnilom kot »Above the Crowd« – »Nad množico«, kakor dokaz kvalitete.

Vse od takrat se je flota balonov podjetja povečala na 120 in se nahajajo v 26 državah po svetu. Posredniki uporabljajo balone tudi na dobrodelnih dogodkih, dnevih odprtih vrat, otvoritvah pisarn in raznih družabnih dogodkih. Nekateri piloti RE/MAX balonov opravljajo različne predstavitve in predavanja za šole, kjer učijo učence o tem kako balon na vroči zrak sploh deluje. Balonček v obliki logotipa pa opremlja že več milijonov poslovnih vizitk, oglasov in znakov »PRODANO«.

V letošnjem Avgustu se je RE/MAX odločil za osvežitev znamke. To se je zgodilo prvič po 40ih letih. Balon je seveda še vedno glavna zvezda. Razvoj znamke je trajal 2 leti in je vključeval predloge več kot 20.000 uporabnikov. Novi izgled je svetlejši, jasnejši in modernejši. Prilagojen je današnjim, modernim trendom, ki vključuje tudi mlajše kupce. Konec koncev se več kot 34% mlajših ljudi že četrto leto zaporedoma vse pogosteje odloča za nakup novega doma.

Prvi balon z novim logotipom bo prvič javno predstavljen na letošnjem mednarodnem balonarskem srečanju v Albuquerque-ju. Sčasoma se bo celotni floti balonov spremenil logotip, vendar bo to zahtevalo kar nekaj časa, saj sprememba ni enostavna. RE/MAX flota balonov je največja flota balonov na vroči zrak na svetu. Vsak balon na vroč zrak vsebuje 2548,52 m3 zraka, tehta 340,2 kg in lahko doseže višino do 3810 m brez kisika.

Obiščite našo spletno stran www.re-max.si in poiščite svojega nepremičninskega posrednika, ki vam bom pomagal prodati vašo nepremičnino ali vam pomagal pri nakupu novega sanjskega doma.

Deli ta prispevek

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*

Top